torsdag 16 oktober 2008

Är det jul redan?!

Idag kom äntligen mina varor från Madam Stoltz. 2 Stora lådor fullproppade med zink och tråd. Mycket som hör julen till så det stoppade jag undan på lagret. Det är ju inte jul riiiiiktigt än fast en del har tjuvstartat lite. Själv tänker jag hålla mig en vecka till minst. ;) Det är ju knappt att vi hunnit börja med höstmyset än, ni vet den där perioden mellan semesterhetsen och julstöket som är så skön. Totalt slappande med varmt te, en bit äppelpaj med vaniljsås och TV-tittande uppkrupen i soffan under en mysig filt.



Tisdagskvällarna är som gjorda för TV-mys igen för nu är min favoritdoktor tillbaka i rutan. Mottagningen öppnar klockan 21 på TV4. :)



Den här snyggingen kommer nästa vecka ihop med en hel del annat fint från Lisbet Dahl. Hjärtformade skålar, speldosor, varmvattensflaska och en snygg bordslampa kommer också och lite andra saker. Kan ju inte avslöja allt här! :o

Nu ska jag börja packa. Vi ska ju ut och kryssa i helgen. Helsinki, watch out! Och kära bloggläsare, i morgon lovar jag dyrt och heligt att köpa en ny sladd till kameran så att ni kan få se lite bilder på butiken. *cross my heart* Söndag kväll borde jag kunna återkomma med nytt inlägg och butiksbilder.

Tills dess, glöm inte att tävla om Pyssel De Luxe!

Kramar till er alla!

8 kommentarer:

Eddan sa...

Ser fram emot att få se bilder.
Låter kul med en massa nyheter att packa upp, roligt jobb du har :-).
Hoppas ni får en fin kryssning, det är du värd efter alla magsjukor och allt jobb som varit sista tiden för er del.
Simma lugnt ;-)!
Kram från Anette

Anonym sa...

Visst är House bäst!? ;) Det och Cityakuten är favoriter hos mig.

Hoppas kryssningen blir trevlig!

Lotta sa...

Hej min vän!
Supertack för paketet, vilken snabb service, du är bara bäst!!! Och tack för godsakerna, de slank ner meddetsamma kan jag avslöja. ;-) Tror dock inte maken har börjat använda städduken än. :-D

Du, kan man tänkas få adressen till butiken hemmailad?

Massa kramar, och ha det riktigt skönt på kryssningen!

Lotta

Ps Dr House är en stor favvis här med.

Ingela la la sa...

Visst är det skönt att han är tillbaka, Dr House! Han är ju hur rolig som helst. Undrar vad man skulle säga själv om man kom till en sån doktor ( skratt )
Första gången jag tittar in..

Ingela

Beas sa...

Nublupublu...du goa. Hoppas du har en härligt fredag. Du verkar få in mycket fint i butiken och jag bara ÄLSKAR doktor House. Tyvärr har jag tjuvkikat lite på de nya avsnitten. Förra omgången så såg jag och maken på tv4 och sedan knappade vi över till Canal+ där de fortsatte med nya säsongen.

Lite skillnad att se serien UTAN reklamavbrott, då är den ungefär 35minuter nonstop. :-)

Jag kikade lite på ert bröllopsfoto. Vad underbara ni ser ut. Du ser så "innerlig" ut så man blir rent av pirrig...så där störtkär och HÄNGIVEN liksom.

Ha det så härligt nu på resan.

Kram Bea

Handplockat sa...

Mums vad jag myser på din blogg
så här tidigt på morgonen när jag har tid att tassa runt bland alla favvo bloggar

Eddan sa...

Nublu ho ho,var är du? Antar att du har fullt upp med butiken och inte hinner blogga. Hoppas att allt är bra och att ni hade en fin kryssning.
Lycka till! Ser fram emot uppdateringar från dig!
Kramar från Anette

Sofie sa...

Låter och ser ut som att du får in mycket fint i sortimentet :) Den lilla gitarren var riktigt söt. Kram, Sofie