torsdag 27 september 2007

Vad som komma skall

redan nästa vecka från




är bland annat de här godbitarna.



Jag älskar sådana här små odlingsklockor eller rosengömmor. Så jag har beställt två olika modeller och storlekar. Inga som går att gömma en maffig cheesecake under men lagom för en ros eller två för att skänka stämning.



Det blev kärlek vid första ögonkastet när jag såg den här. Förhoppningsvis lockar den både till skratt och eftertanke hos förbipasserande.



Det är inte bara jag som fallit handlöst för den geniala väderstationen såg jag i en blogg. Och ja, det är den svenskspråkiga versionen jag har beställt. ;-)

Och vi tjuvtittar lite på julen också. Jag vet ju att julpynt har en särskild plats i era hjärtan. Årets största inredningshändelse nästan. :-)



Ingen jul utan zink. Den lilla modellen av den här zinkstruten kommer också.


Det var en liten "sneak-peak" på vad som kommer. Troligen kommer det att dröja minst till mitten av oktober innan shoppen är uppe och igång. Jag kommer att lägga upp en tillfällig shop med bilder och priser där det endast kommer att vara möjligt att förskottsbetala så länge. Den kommer upp så fort jag har packat upp och fotat varorna. Jag är lika ivrig som ni på att få öppna. :-)

Jag vill ge en hel bunt med cred till alla mina inredningsgalna vänner på FL och i bloggosfären. Utan er hade jag fortfarande vantrivts i ett blått hem och inte vetat vad jag vill göra med mitt liv. Tack vare er peppning och den inspiration ni sprider runt er har jag ett ljusare hem och ett företag som är så roligt att jobba med. Kramar och rosor till er alla!

4 kommentarer:

Det Ljuva i livet sa...

Oj,oj, oj! Det gäller att hålla hårt i plånboken när du öppnar upp.
Kram!

Anonym sa...

Åh, vilka fina saker! Den där zinkstruten ska jag ha!

Hunden var ju bara för söt, hade det varit en katt hade jag köpt den på stört. Hmm undrar om det finns något liknande fast med en rökande människa som man kan typ ställa på bordet (har en bekant som gärna röker mitt i maten om man sitter typ på verandan - mindre trevligt för oss som inte röker).

Väderstationen såg jag i en butik, men jag fattar inte riktigt hur den fungerar. Kan någon förklara? För i så fall måste jag nog köpa en sån också :-)

Anonym sa...

åh, vad jag längtar!!!!! de där strutarna var hur snygga som helst!!!! :D

Amoroso sa...

Åj vilka läckra strutar! De hade jag inte tänkt på innan men nu.... hrmm, farligt farligt. Väldigt läckra var de..