fredag 10 augusti 2007

Höstkänning och mässa

Sista helgen i augusti är det Formex-mässan i Stockholm och jag ser verkligen fram mot den. Tyvärr är det många leverantörer som jag gärnat velat titta på som inte kommer till Stockholm. Så i vår blir det en tur till Formland i Herning.

Men GreenGate visas på Formex iallafall. Deras höstkollektion är så fin, jag älskar kombinationen av blått och brunt. Så lite GreenGate blir det nog i butiken, det lär bli svårt att motstå frestelsen... Ett litet smakprov kommer här, en förvaringspåse.



Bilden kommer från GreenGate.dk


Au Maison har också mycket fint, räkna med att jag kommer stå där och nypa i deras kuddar på Formexmässan. ;-) Vad sägs om de här skönheterna? Bilder från AuMaison.dk.







Vad sägs om det här pyntade snöret? Känner ni julstämningen komma krypande? :-)


En tillverkare som jag inte hört talas om förut men som kommer till Formex är Ludvig & Co. Dem ska jag undersöka lite närmare. Bilden på askarna kommer från Ludvigogco.dk.



Avslutar mitt inlägg med några fina kaniner från Maileg. Håll tillgodo!



En riktig cityflicka.



En ko-llega till mig. Fast jag har varken hatt eller revolver på jobbet. Bara gummistövlar och högaffel. :-D



En lantis till. Visst är han söt?

Inga kommentarer: