söndag 7 december 2008

Julklappstips 5





Gårdagens försenade julklappstips kommer från Kidsbutik. Josefine som äger Kidsbutik har även julkalender med bra erbjudanden varje dag. Här hittade jag en härlig julklapp till Gustav; Småfolks verktygströja och knalligt gröna velourbyxor.



Ta ett tips från någon som just testade - lek aldrig med storleken på bilderna. Då blir det så där ruggigt fult som tröjbilden här ovan! Mitt tips är att surfa in till Kidsbutik istället och spana in allt fint som finns där.



Varför finns inte den här i min storlek?! *vill ha* :D



Perfekt till den som gillar Pippi.

"I schysstaste velour

av trendigaste snitt

dina kalsonger bor

och du blir inneklickens mitt."

Jag är dödligt sliten efter gårdagen; Jobb, röj, städ och piffning samt matlagning och sedan middag med släkt och vänner. Dessutom passade vi på att flytta ner vårt sovrum igen - skönt att slippa se Blixten McQueen & Co innan man somnar in! Istället ska barnen få ha sitt TV-rum där med TV, video, DVD och PS2 samlat på ett ställe ihop med en skön soffa. Då kanske vi vuxna kan slå oss ner någon kväll och spela Buzz (som legat ouppackat i snart tre månader!).

2 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Kul med alla mönstarde barnkläder som finns!

Ha en skön och avkopplande andra advent! Kram!

tante tutta sa...

De kläderna er så fine! Jeg bestilte hjem från kidsbutik til mina små villskinn:) Kram