torsdag 4 december 2008

Julklappstips 3

Idag doftar det här i butiken! Kaffe och te, jag har fått en leverans från Aftek. :) Kaffe med smak av hasselnöt, whiskey och irish cream har kommit, liksom Glöggkarameller i strut och vitt råsocker på pinne. Nya tesorter är Irish Cream, Baileys och Stjärnklart som är ett svart te smaksatt med apelsin, choklad och stjärnströssel. Dessutom en favorit i repris, Choklad/chili som är så fantastiskt gott. :)

Dagens julklappstips kommer häpnadsväckande nog INTE från Nublu. Jag hittade så fantastiskt läckra saker hos Anna & Axel. Se själva bara:




Tro det eller ej men det är faktiskt ett smyckesskrin. :o

"Låt ditt bling-bling vila

här inne i lugn och ro.

Plocka fram när du vill stila

och låta vänners avund gro."

Idag har jag möblerat om i butiken. Jag tror att det blev bra och om inte annat så är det ju lite omväxling för kunderna. :) Jag ska fota lite och förhoppningsvis om jag inte glömmer bort allting så kommer det bilder i morgon.

Kramar till er alla som läser här!

Inga kommentarer: