onsdag 3 oktober 2007

Uppackning

Idag har jag packat upp en del av det som kom från Ib Laursen i måndags. Jag har fotat och lagt upp i shoppen. Nu sitter jag här och väntar otåligt på leverans från TrendKompagniet och en orderbekräftelse från House Doctor. Jag undrar vilket som kommer först?

Vi fördriver tiden med några bilder på saker från Ib Laursen så länge!



En liten ljuslykta i ampelmodell.



Stora härliga kuddfodral i svart och vitt.



Krona som finns i 3 olika storlekar. Det där är den största.

Nu ska jag ta en välförtjänt vilopaus. *kram*

5 kommentarer:

Amoroso sa...

Åh tack snälla du! Vad glad jag blir. Vilka härliga varor som kommit idag. Längtar som bara den tils öppningen! (det gör nog du också va..:-)

DRÖMHUSET sa...

Åhh vad mycket fint du visar. Härligt att få öppna en egen shop med så fina saker!
Dom där svartvita kuddfodralen måste jag bara ha :-)
När öppnar du?

Julias vita drömmar sa...

:D Sopsäck för livet. Ja...det verkar inte bättre.

Längtar till öppning! Hoppas ditt knä får må lit ebättre idag.

Kram

Lotta sa...

Hej vännen!
Jag bara suckar, som vanligt! Vill ju ha allt! Maken och jag var på Ikea igår och köpte nya överdrag till sofforna, det blev det svartvit blommiga. Och i alla fall så sa Roger när vi gick ut att nu fick det vara stopp på inredningsfronten detta år. Då tittade jag på honom och utbrast; nämen jag måste ju bara handla av Susanna när hon öppnar sin shop. Och då tittade han på mig och sa att det var ju självklart, det hade han redan räknat med! Fniss!!!

Ha det gott idag!
Kram
Lotta

Nilla sa...

Så fina saker!

Nej man fattar inte själv att man klarat sig utan allt, varmvatten har vi ju fått i bastun, efter att man eldat i 1,5 timme... Tvätten har jag fått ta hand om vid mammas eller svärmors, det går ju men kul är det inte!

Sköt om dig och ditt knä =)

Kram Nilla