fredag 5 oktober 2007

När börjar det då?

"När öppnar du?" är just nu den i särklass vanligaste frågan. Hittills har svaret varit "Jag vet inte". Men nu får ni besked!

Nästa vecka kommer varor från TrendKompagniet. Dom vill jag invänta för annars ser shoppen så ödsligt tom ut. Inget kul att handla då!

I slutet av nästa vecka eller i början av veckan därefter kommer också en leverans från House Doctor. Och när den har kommit - då öppnar Nublu!

Så i dagsläget är det Magiska Datumet *tadam* Lördagen den 20:e oktober.

Lägg det datumet på minnet! :-)

16 kommentarer:

Jenni - Snickarsbacken sa...

Då ser jag fram emot den 20:de då! Med glädje!

Äppelhem sa...

Sorry gumman! :-) Tänkte mig inte för!

20 oktober ska jag försöka komma ihåg. Men fast jag inte har mycket i huvudet så känns det märkligt fullt. Suck.

Anonym sa...

Så otroligt spännande!
Den 20:e då ringar vi in det i almanackan.
Kram

Anonym sa...

Ååå, då vet jag nog vad barnbidraget kommer gå åt till ;-)

Hoppas du har något som passar mig i smaken och plånboken. Har faktiskt låtit bli att beställa från andra för jag väntar in dig

Nilla sa...

Så roligt =) Får kolla med dig sen vad frakten ligger på hit till Finland =)

Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Nilla

Stina sa...

Då kommer jag att glo.:-D Puss

Hem och Lycka sa...

Nedkluddat i kalendern! kram

Lotta sa...

Perfekt, barnbidrag och allt!

Ha en riktigt härlig fredagskväll!
Kram
Lotta

Amoroso sa...

Åh vilken fin stake..:-)
Den 20:e ska jag lägga på minnet.
Och "allt eller inget", alltid roligt med nya tips!

Solsjö - Under en vind sa...

Då kommer jag inrusande!! Må gott! Kram!

Nilla sa...

Tack =) Han har sin ljusa stunder och faktiskt så vill jag hellre välja födelsedagspresent till mig själv så jag får det jag vill ha =)

Hoppas ni får en bra dag!
Kram Nilla

Skatan sa...

Jag önskar dig ett stort lycka till!

...och fortsatt trevlig helg : )

Anonym sa...

20 oktober! Can't wait! Vad kul! :D Önskar dig all lycka till, även om jag inte tror att du behöver det :P

Unknown sa...

Åh, vad spännande!! Ska bli kl att se! Lycka till med allt! kram

Unknown sa...

Åh, vad spännande!! Ska bli kl att se! Lycka till med allt! kram

Solsjö - Under en vind sa...

Nu kan du drömma dig bort till Paris hos mig...Kram!