onsdag 6 februari 2008

Uppdatering

Nästa vecka kommer det efterlängtade saker från Maileg. Trädgårdsmästarkaninen som jag varit sugen på jättelänge och den mycket efterfrågade "Carrot Story" bland annat.





I eftermiddag ska jag och konvalecenten till blomsteraffären och skaffa lite krukväxter. jag ska försöka produktfotografera lite zinkkrukor från Madam Stoltz i kväll och även försöka få till en bra bild på det underbara diskstället därifrån också.

Kram på er alla underbara läsare! 15000 besök, det är inte klokt! Men jättekul!

2 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

oj grattis 15000 besökare, o här har jag aldrig varit....
men nån gång måste ju va den första...hihi;)

söt kanin!!

Lotta sa...

Hej vännen!
Hoppas du snart känner dig bättre, så du orkar pyssla med alla nya saker och ta härlig bilder!

Du håller en höna till mig hoppas jag! Vill gärna vänta in ännu lite fler nyheter innan beställningen släpps iväg, och då måste där bara finnas en liten höna kvar till mig!

Massa krya på dig kramar!
Lotta