torsdag 7 februari 2008

Tjuvstart

Jag har tjuvstartat med våren idag. Om ungefär 3 veckor kommer mina varor från TrendKompagniet men jag har redan lagt in dem i butiken. Se det som en tjuvstart på våren. Det kan behövas när det är grått och regnigt!



Visst kliar det i odlarfingrarna när man ser den här bilden?



Vänta in våren med ett nytt parhus till fåglarna, kanske?



Väderstationen i uppdaterat utförande!

Och så väntar ju vårstädningen runt hörnet också. Vårsolens härliga strålar som obarmhärtigt avslöjar svävande damm och igengrodda fönsterrutor...





Microtrasor och svampar från House Doctor lyser upp städningen och hjälper till att fixa vårstädningen i ett nafs!

Nu ska jag gå och lägga mig - känner mig sliten efter en vecka hemma med sjukt barn. Som grädde på moset börjar jag och sexåringen bli sjuka också och lillebrors näsa har börjat rinna igen... *suck*

Kram på er trogna bloggläsare!

6 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Å vad mycket fint som kommer in! De där husen gillade verkligen jag! Ser fram emot annat som ska komma också...*ler*....

Ha det gott, kram!

Anonym sa...

Underbara ting du visar, och industrilampan skapar ha begär!!
Sänder du varor till finland oxå??
Trevlig helg! kram/ruffa

Anonym sa...

Låter finemang med export ;) Varifrån kommer lampan, och finns det oxå i större storlekar?? *nyfiken*
Funderar bara om den börjar se fjuttig ut som taklampa?

kram/ruffa

Anonym sa...

Tackar för infon! Och så sant, man kan ju alltid köpa två ;)

Ha en skön söndag!
kram/ruffa

Beas sa...

Åhhh...så vi är TVå "stjärnstudenter". Fy rackarns vad vi är bra!!!!! ;-) :-D

Och så fixar vi sjuka barn (här hörs det harklingar och hostningar var och varannan minut).

Du...den där fågelholken var ju bara för näpen...sööööt.

Planerar du att flytta ifrån Sverigett tro, eftersom du kikar på Estniska bostadsförmedlingar? Får då hoppas att CS inte vinner hela tjolaballanget så att du slipper emigrera. :-)

Jag ska faktiskt iväg på delfinal nästa vecka...ska bli kul. Ett tokgalet jippo det här som behövs i grådasket. Hihi...

Ha en skön söndagskväll...

Kram Bea

Jes/Vita villa vila sa...

Å så mycket härligt! Ska ta en titt i din butik nu :D

Kram!

Jes